21 Aralık 2011 Çarşamba

0

ipad Touch 2 Teknik özellikleri

  • 21 Aralık 2011 Çarşamba
  • Unknown
  • Share
  • Bu yil yilbasi tatiline girecegimiz zaman her yil oldugu gibi bu yilda christmas Party yapildi. Bende bir hediye cerilecegini duydum. Christmas Party´ye katildim ve sirket mdr ile patronun yaptigi açiklamlardan sonra Ipad 2 alacagimiz duydum. Aslinda pek bekledigim birsey degildi. Ancak Ipad 2 hiç kullanmadigim için pek bana kullanisli gelmedi.
    Ipad 2'yi aldiktan sonra açmadim kaç gündür benim masanin üstünde hiç açilmadik sekilde duruyor. Iki gündür burada çok meshur olan bir internet sitesine koydum. Satmayi düsünüyorum. Tabii bu arada ipad 2'nin teknik özelliklerine bakmak istedim. Gördügüm zaman çok hosuma gitti, ancak klavyesi olmadigi için benim pek ihtiyaçlarimi karsilamiyor.
    ipad 2´nin Teknik özellikleri
    En çok dikkatimi çeken ise bataryasinin 10 saat gibi bir süre sürmesi oldu. Diger taraftan ise 32 GB ve Wifi ve  3D olusu internet baglantisi icin cok cekici bir ozelliktir. Inceligini ve zerafeti ise hic soz edilmiyecek gibi. Artik 12, 32 ve 64 GB gibi degisik sekilde sizlere sunulmus.
    Sizler icin internetten bir video buldum. Ipad 2´nin ozelliklerini anlatiyor. Belkide sizlerde begenirsiniz diye yukluyorum.
    ipad 2 teknik ozellikleri video izle

    ipad Touch 2 teknik özellikleri

    0 Responses to “ipad Touch 2 Teknik özellikleri”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!