4 Haziran 2011 Cumartesi

0

SBS sonuçları ne zaman açıklanacak?

  • 4 Haziran 2011 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Bugün yapilan 8. sinif sbs sinavi güvenli bir sekilde tamamlandi. Milli Egitim Müdürlügü'nden yapilan açiklamada ve resmi web sitesinde yayinlanan sorular ve cevaplari yine ecetin.com sitemizde de ayni zamanda yayinlamis bulunmaktayim.
    Bildiginiz üzere sinava giren 1 milyon 18 bin ögrencinin bu sinavdan nasil bir puan alacagi ve sbs 8. sinif sonuçlarinin ne zaman açiklanacagi merak ediliyor.

    8. Sinif SBS Sınav sonuçları 8 Temmuz 2010'da açıklanacak.

    İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin tercihleri 9-23 Temmuz tarihleri arasında okul müdürlükleri tarafından alınacak. Öğrenciler 12 tercih yapabilecek. Yerleştirme sonuçları ise 29 Temmuz tarihinde ilan edilecek.

    Öğrencilere sınav sonuç belgesi posta yoluyla gönderilmeyecek. Sonuçlar, ''http://www.meb.gov.tr'' ile ''http://oges.meb.gov.tr'' internet adreslerinde ilan edilecek.
    8. sinif SBS sorulari ve cevaplari için veya resmi websitesinden temin edebilirsiniz.
    Yarin yapilacak olan 7. siniflar SBS sinavi sinav sonuçlarini ve cevaplari sitemizden temin edebilirsiniz. Ayri kisacanak sizleri bilgilendirmek istiyorum.

    İlköğretim 7. sınıfların sınavı da yarın saat 10.00'da başlayacak ve adaylar 90 soru yanıtlayacak. Yaklaşık 1 milyon 68 bin adayın katılacağı sınav 100 dakika sürecek.

    İlköğretim 6. sınıflar da 12 Haziran Cumartesi günü SBS'ye katılacak.

    İlköğretim 6 ve 7. sınıfların sınav sonuçları ise 6 Ağustos 2010'da açıklanacak.
    SBS 8. sinif Sonuçlari ve Cevaplari için tiklayiniz. Sinava girecek olan ögrenci arkadaslara basarilar diliyorum.

    0 Responses to “SBS sonuçları ne zaman açıklanacak?”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!