26 Ocak 2012 Perşembe

0

Ece Gürsel Sensiz Masal Şarkısı Sözleri

  • 26 Ocak 2012 Perşembe
  • Unknown
  • Share
  • Ece Gürsel Sanal Masal
    Ece Gürsel sarki sözleri
    Ece Gürsel hayranlari için bugün Sensiz Masal adli sarkisinin sözlerini bu basligin altina ekliyorum. Bildiginiz gibi sevilen sanatçi çiktigi ilk günden beri çok popüler ve bu gidisle popüler olmaya devam edecege benziyor.
    Ece Gürsel sempatik tarziyla ve sesiyle herkesin kalbinde, gönlünde taht kurmaya devam ediyor. Türkye'nin sevilen sanatçilarindan olan Ece Gürsel bu albümüyle çok ses getirecege benziyor.
    Ece Gürsel'in en çok sevilen sarkilari arasinda yer alan Sensiz Masal sarki sözlerini sizlere sunuyorum. Isterseniz bu yaziyi facebook.com'da sevdiklerinizle paylasabilirsiniz.
    Sizler için Ece Gürsel'in sevilen sarkisi Sensiz Masal'in sözlerini ekliyorum.


    Ece Gürsel Sensiz Masal Şarkısı Sözleri
    Ece Gürsel Sensiz Masal Şarkı Sözleri
    Saçlarımı kokla uzun uzun
    İçine çek derin derin
    Sarıl bütün gücünle
    Gözlerime dal saf halinle
    Yorgun düşelim biz bize
    Aşk en derinimizde
    Sev beni tüm kalbinle
    Her sabah göz göze
    Anlıyorum düşündükçe

    Her saniye aklıma geldikçe
    Bak gece bitti işte
    Sensiz masal aleminde
    Ağlarım gidene yanarım bitene
    Kader derim kendime

    Sebepler ağır bu sessiz kalbe
    Ağlarım gidene yanarım bitene
    Kader derim kendime
    Sebepler ağır bu sessiz kalbe
    Not: Facebook'ta paylasmayi unutmayiniz!

    0 Responses to “Ece Gürsel Sensiz Masal Şarkısı Sözleri”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!