26 Aralık 2011 Pazartesi

0

Ümit Erdim Kimdir ?

  • 26 Aralık 2011 Pazartesi
  • Unknown
  • Share
  • Ümit Erdim Hayatı
    Ümit Erdim Biyografi

    Son zamanlarin sevilen oyuncusu olmasini basaran Ümit Erdim 15 haziran 1985 yilinda Kocaeli'de dünyaya gelmistir. Ögrenimine Izmit'te basliyan Ümit Erdim Ilk ve orta egitiminden sonra İzmit Atılım Anadolu Lisesi'ni basariyla tamamladi. 1998 - 2003 yılları arasında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrolarında oynayan Ümit Erdim 1997 yılında Böyle mi Olacaktı adlı dizide konuk oyuncu olarak başladi.
    Böyle mi Olacakti adli dizide kendini kanitliyan Ümit Erdim Hayat Bilgisi, Gönül ve Selena adlı dizilerde rol alarak televizyon hayatina resmen baslamistir.
    Hayvan sevgisini her zaman dile getiren Ümit Erdim, köpegiyle katildigi bir egitim yarismasinda birinci olmustur.
    Ümit Erdim suan Star Tv'de pasaport adli yarismayi sunmaktadir.
    Sizlere Ümit Erdim'in oynadigi dizileri asagiya siraliyorum.

    Ümit Erdim oynadigi diziler:
    Ümit Erdim Oynadığı Diziler
    Böyle mi Olacaktı? (Konuk) 2002
    Hayat Bilgisi (Varmısın Arif) Kanal D - Show TV 2003 - 2006
    Gönül (Cemali) Kanal D 2006
    Selena (Zülfikar Yıldız) atv 2006 - 2009
    Adanalı (Konuk) atv 2008 - 2009
    Teyzanne (Damperli) Star TV 2009
    Cuma'ya Kalsa (Kerem) Kanal D 2010

    0 Responses to “Ümit Erdim Kimdir ?”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!