23 Aralık 2011 Cuma

0

Pis Yedili Dizi Müziği Hiç Bitmez Bu Masal sözleri

  • 23 Aralık 2011 Cuma
  • Unknown
  • Share
  • Pis Yedili Hiç bitmez bu masal şarkı sözü, Pis Yedili dizi müziği sözleri,
    Ekranlarin sevilen dizilerinden Pis Yedili hayranlari için Pis Yedili dizi muziginin sözlerini sizler içi buraya ekliyorum. Pis yedili Show tv'nin çok izlenen dizileri arasinda yer almaktadir.
    Aysegül Aldinç'in de bas rol oynadigi dizide her geçen bölüm yeni olaylarin yasanmasi seyirciyi ekrana kitliyor.
    Pis yedili dizisinin çekimlerinin yapildigi okul yönetiminden uyari geldigi gazetelerde ve bazi yerel medyda çikmisti. Uyarinin gelmesinin sebebi ise oyuncularin okul salonunda sigara içmeleri olmustu.
    Pis Yedili Dizi Müziği 
    Nefesimi tuttum
    Korkmuyorum
    bugün vazgeçmek için çok erken
    uzar mı yol giderken
    Sormuyorum
    Adımlarım hep büyük kendimden
    Belki çok üzülüp giderim gelmem
    Belki yağmur olup yağarım bilmem
    Hiç bitmez bu masal
    Belki zoru seçmek gelir içimden
    Belki hayatla yüzleştiğimden
    Hiç bitmez bu masal
    Ben yazar ben yaşarım
    Pis Yedili Muzigi dinle izle

    0 Responses to “Pis Yedili Dizi Müziği Hiç Bitmez Bu Masal sözleri”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!