25 Aralık 2011 Pazar

0

En Güzel Cep Mesajları

  • 25 Aralık 2011 Pazar
  • Unknown
  • Share
  • Cep Mesajları 2012
    Güzel Cep Mesajları

    Yeni yilin yaklasmasiyla birlikte artik sevdiklerimize yeni yil mesajlari gönderecegiz. Tabii ki bu sadece yeni yil için geçirli olmuyacak! Sevdiklerimize devamli olarak veya önemli zamanlarda `dogum günü, kandil, tebrik gibi` cep telefonumuzla mesaj atiyoruz.
    Sizlerde aldiginiz güzel ve hos mesajlara karsilik olarak sevdiginiz ve tuttugunuz mesajlari yolluyoruz. Sizler iin en güzel cep mesajlarini bu basligin altina ekliyoruz. Arkadaslara ve dostlariniza mesaj atarak onlari unutmadiklarinizi ve sevdiginizi belirtiniz, insan hatirlanmak ve sevildigini hissetmek ister
    Sizlerde sevdiklerinizi sevdiginizi hisettirmek için onlarin gönüllerini almak için bir mesajta sizler atiniz.

    En Güzel Cep Mesajları

    • Seninle mutlu oldu bedenim seninle hayat buldu soğuk ellerim bir seni sevdim bebeğim mutluluk ikimizin herşeyim.
    • Yalnızım. Çünkü herhangi biriyle değil, Beklediğime değecek kişiyle devam etmeliyim bu yola.
    • Oysa, Allah sevdiğine kαvuştursun diyen Hiç bir dilenciyi boş geçmemiştim ben.
    • Kime Baksam Sendeki Sıcaklığı Sıcak Bakışları Bulamıyorum Seni Çok Seviyorum.
    • Soğuk bedenime Sıcacık Gülüşünle Hayat Verdim Aşkım
    • Bir Mesaj Kadar uzaksın Bana, Mesajlarımla Aşkımı Anlatamam Sana Sözlerimde yetmez içimdeki Sevdaya
    • Seninle bu yolda Yürümek istemiyorum Aşkım SeninLe Bu yolda Koşmak istiyorum Senin yanında Durduramıyorum kendimi
    • Görücü usulü bir aşk istiyorum. Görünce göresim gelsin, görmeyince ölesim.
    • İki kişi birbirini severse; sevgi olur. Biri kaçar, diğeri kovalarsa: aşk olur. İkisi de sever lakin kavuşamazsa: efsane olur.
    • Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yine de.
    • Eğer sevgi bir çiçekse, saygı onu koruyan saksıdır. Çiçek solmaya başlamışsa dikkat edin. Saksı mutlaka çatlamıştır.
    • Kişi nam ile işler işi, namsız bir pula değmezmiş kişi!

    Sizlerinde sevdiginiz, begendiginiz sms mesajlari varsa ve onlari diger insanlarla paylasmak isterseniz bizlere yorum olarak veya iletisim sayfasindan mesaj atarak ulasabilirsiniz.

    0 Responses to “En Güzel Cep Mesajları”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!