18 Aralık 2011 Pazar

0

Batıl inanç nedir ?

  • 18 Aralık 2011 Pazar
  • Unknown
  • Share
  • Sizlere bu sefer çok duydugumuz ama anlamini pek fazla insanin bilmedigi batil inanç hakkinda bilgi vermek istiyorum. Özellikle küçük yastaki okuyucularimizin bilmek isteyecgini düsünerek bu kelimeyi uygun gördüm. Bildiginiz gibi kelime anlamlarini sizlere egitim kategorisi altinda sunmaya devam ediyorum. Gerekli oldugu takdirde daha fazla bilgiyle güncel bilgi hazinemizi gelistirecegiz.  Simdi dersimize bakalim..
    Soru: Batıl inanç nedir ?
    Cevap: Doğaüstü olaylara, gizli ve akıl dışı güçlere, kehanetlere aşırı derecede bağlı boş inanç, batıl itikat veya hiçbir bilgiye dayali olmuyan bos düsünce.
    Örnek Cümle: Aman merdiven altindan geçme iyi degil derler. Ama ben bunlara inanmiyorum, çünkü bunlar batil inançtir.
    Açiklamala: Sizlere verdigim örnek cümlede batil inanç olarak merdiven altindan geçilmiyecegidir. Aslinda söyle baktigimizda merdivenin altinda gizemli veya degisik birsey yoktur. Ancak insan kendi  kendine böyle bir fikir va zanne sahip olur. yani bos seylerdir. Çünkü inanç kisinin Allah'a iman etmesi ve Allah'in kotdugu kanunlara uymasidir.
    Islam dininde de malesef bu tür batil düsüncelerle müslümanlarin kafasi karistirilip bilgi kirliligine yol açmak isteniyor.
    Batıl inançın anlamı, Batıl inanç nedir

    0 Responses to “Batıl inanç nedir ?”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!