9 Temmuz 2012 Pazartesi

0

Yeni Koltuk Takimi

  • 9 Temmuz 2012 Pazartesi
  • Unknown
  • Share

  • Koltuk takimlarimiz oldukça eskimis artik yenisinin almanin zamani geldi diye düsünüyorduk. Ancak koltuk takimlarina bakmaya basladiktan sonra ne kadar pahali olduklarini ögrenmis bulunuyorum. Öncelikle insan rahat ve zevkli bi rkoltukta dinlenmek ister. "Kim istemez ki?"
    Ancak devam olarak önümüzdeki ay alalim, söyle olsun böyle olsun derken bayagi bir vakit kaybi olmus belkide bir yili askindir almak için ugrasiyorum. Her ailede oldugu gibi bizimkisininde önüne bazen baska seyler geçmnekteydi.
    Geçenlerde eve gelen brosürler arasinda Seat and Sofas'in yeni bir köseli koltugunu gördüm ve fiyati da oldukça hesapli idi. Aslinda degil ama bana öyle geldi. Esimle beraber gittik bakmaya ne var ki hanim begenmedi ve baska beklemeye basladik.
    Bu hafta ayni koltuk takimi yine brosürün 3. sayfasina gelmis ve fiyati € 999,00 olarak geçmis. Bu sefer ben dedim bu koltuga yeniden bakacagim ve hosuma giderse alacagim dedim.
    Gittik ve gerçekten çok güzel ancak bir türlü ayaklari konusunda satici ile hem fikir olamadik brosürdekini vermiyor baska ayak takiliyormus. Ancak nedense bir türlü brosürde belirtmemisler. Yeni koltuk takiminin siparisini verdik tam 6-8 hafta beklemek gerekiyormus..
    Ilk hafta bitti ve bir ses seda yok bende bekliyelim dedim. Sorun degil, yillardir bekliyorum sonuçta bir kaç hafta daha dayanirim. InsAllah hersey yolunda giderse bir sorun çikmaz. Sizlere bu yeni koltugun resmini göstermek istedim. Koltuk takimi almak isteyen olursa belki bir fikir sahibi olur..
    Köseli olmasi benim hosuma gitti arti evin seklide köseliye daha çok müsait.. Koltuk takimlarina bakmak isterseniz Ev dekorasyonu ziyaret edebilirsiniz.


    0 Responses to “Yeni Koltuk Takimi”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!