9 Şubat 2012 Perşembe

0

Sevgililer günü mesajlari 14 Subat 2012

  • 9 Şubat 2012 Perşembe
  • Unknown
  • Share
  • 14 Şubat Mesajları
    Sevgililer günü Sözleri
    14 Şubat Sevgililer günü sözleri

    14 Subat 2012'ye az kala artik birbirini sevenler Sevgililer gününde neler yapacagin düsünüyor. 14 subat'in sevgililer günü olarak kutlanmasi bütün dünyada sevgililer arasinda hediyelesmeyle geçiyor. Ancak hediye alamiyorsaniz sevdiginize güzel söæ söylüyebilirsiniz.
    14 subatta her yil oldugu gibi bu yilda güzel ve anlamli sözler sevgililer günü sözleri sms olarak sevdiklerinize gönderebilirsiniz. Bu güne özel yine internetten faydalanabilirsiniz. Sadece güzel söz degil isterseniz sevdiginize kart gönderebilirsiniz.
    Sizler için bugün sevgililer günü kartlarini vermeyi düsündüm. Sevdiginize sevgililer gününde biraz degisiklik yaparak ona e-kart gönderin.. Bu sefer degisik olsan degil mi?
    Sadece 14 saubatta degil bütün her zaman yapabilirsiniz. Ona anlamli bir hediye ve güzel söz ile ona dünyalari verebilirsiniz.
    Sevgililer Günü e-kartlari 







    Bu saevgililer günü çok güzel geçecege benziyor. Artik sevgilimize güzel e-kart gönderebiliriz. Sevgilierler gününe dair güzel sözleri sizler için seçtik ve sevdiginize sms ile, e postayla veya ona söylüyebilirsiniz.
    Bayanlarin ve erkeklerin sevildiklerini duymalari gerçekten çok güzel ve anlamlidir. Kelimlerle sevgiler ifade edilir, Ifadeler ise bizim sevgimizin büyüklügünü gösterir..

    • Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir. Simdi uzaklarda senin bir yudum sevgine hasretim sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyorum
    • Hayatimda iki sey çok anlamlidir. Birisi Sen, ikincisi Sevgimiz...
    • Hayatta sadece seni sevecegim. Kalbime tek bir kisi sigabiliyor.. Ikinciye yer yok..
    • Sana sevgimi anlatabilseydim. Buna nbe kelimeler ne de sözler yeterdi..
    • Bir demet gül vermek isterim sana. Güllerden güzelsin aslında. Gülü bir gün, seni sonsuza dek seviyorum.
    • Hiç kimseyi seni sevdigim kadar sevmedim..
    • Sen benim kalbimin, gönlümün sultasin... Can kusum benim.
    • Canim Askim Benim, Senle her zaman birlikte olmak isterim. Bize sadece 14 subat degil hergün sevgililer günü.. Çünkü biz daima devgiliyiz..

    0 Responses to “Sevgililer günü mesajlari 14 Subat 2012”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!