1 Ocak 2012 Pazar

0

Twitter yılbaşı geyikleri 2012

  • 1 Ocak 2012 Pazar
  • Unknown
  • Share
  • Twitter'da yılbaşı geyikleri
    2012 Twitter yeni yıl geyikleri

    Yeni yila girdigimiz bu ilk gün sosyal paylasim sitelerinde yilbasi eyikleri yapildi. Özellikle insanlarin birbirlerine karsi söyledikleri bu ilginç diyaloglari sizlere sunmak istiyorum. Sizlere benim twitter sayfasina düsen ve benim hosuma gidenleri sizlerle paylasmak istiyorum.
    Sizlerinde begenecegini düsünerek eklemek istiyorum. Bu arada yeni yilda saglik, mutluluk ve basari sizinle birlikte olmasini diliyorum.
    Twitter yılbaşı geyikleri 2012

    • Insan yilbasi cekiminde atilan konfetiyi yutarmi yaaa...nasil bi sanssa geldi girdi bogazima...ama hala benimle birlikte..mutluyuz:)
    • Dün gittigimiz kostumlu yilbasi partisinde 'önlüklü calgon adam' kiligina girmis biri vardi. Elinde de kirecli makina parcasiyle :))
    • Behzat c yoksa leyla ile mecnun yilbasi bolumu var, napalim...
    • riddim da yilbasi party suuuupeeerrr muziklerrrr ortam isiniyor
    • Yilbasi hediyem cok tatli (hediye almayi seviyorum)
    • TRT 1 de 1970'lerin yilbasi geceleri pek nostaljik...
    • Yilbasi geyigi :))) "Yonca Evcimik"
    • Yılbaşı gecesi babasını bıçakladı!: İzmir Karşıyaka`da 28 yaşındaki Ö.P., babası Muhsin P.`yi, ablasının işyerin..
    • Kendime yeni yeni geliyorum super bir yilbasi gecesinin ardindan.. Cici studyomuza gidip son rutuslar:) "neyraonay"
    • FlashTV yine bizi dusunmus ve kaciranlar icin yilbasi programini tekrar veriyor.Yalniz Noel Baba halay cekiyo amk,geniyle oynadilar herhalde "Gokenzi"
    • Kenan dogulu yilbasi duasi yapmiş..
    • Sirf yilbasi gecesi mini etek giyebilkmek adina, kiciniza gecirdiginiz ecis bucus eteklerle berbat gorunuyorsunuz. Ne lan o emanet gibi. "taci_kalkavan"
    • 1 Ocagi herkes yilbasi diye bilir. Fakat Mekke 'nin fethi oldugunu da bilin istedim... "Tie5TO"
    • Ben bu yilbasi kendim ve ailem icin sadece ama sadece saglik diliyorum - gerisi, hersey sizin olabilir - Mutlu Yillar:)! "tanemsivar"

    0 Responses to “Twitter yılbaşı geyikleri 2012”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!