2 Ocak 2012 Pazartesi

0

Facebook’ta Komik İş Bilgileri

  • 2 Ocak 2012 Pazartesi
  • Unknown
  • Share
  • Facebook hayatimiza girdigi günden beri degisik sekillerde insanlarin hayatlari ve yasantilari hakkinda bir çok bilgiye ulasabiliyoruz. Genel olarak baktigimizda hemen hemen çogunun yasantisi ayni diyebiliriz. Sadece bazi ufak tefek ayrintilarin disinda ayni.
    Facebook'un yeni is bilgileri eklentisini çikardigindan beri facebook üyelerine is bilgilerini doldurmaya basladi. Dikkatimi çeken konulardan bazilarini sizlere sunmak istedim. Arkadaslar arasinda gördügüm ve bana ilginç gelen bazi Facebook Komik Is bilgilerini sizlerle paylasmak istedim. Normalde bu tür bilgilerin girilmesi dogru degil yurdum insanin bu sekilde kullanmasi ise bizim hosumuza gidiyor.


    Facebook’ta Komik İş Bilgileri


    Çok Zor şartlar altın‘da çalışıyor.
    Dersi dinlemeyip ev‘de çalışıyor.
    Hasta olsada çalisiyor.
    Asgari ücrete çalisiyor
    Maas yatsa iyi olur!
    Uyusuk sekilde çalisir.
    Evliyim, ev hanimiyim, çalismiyorum!!
    Tuvalet temizliyorum.
    Gündelige gidiyorum 50 TL
    ... diye devam ediyor. Isterseniz sizlerde tanidiklarinizin is bilgilerini kontrol edebilirsiniz. Sizlere iyi face'ler diliyorum.

    0 Responses to “Facebook’ta Komik İş Bilgileri”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!