21 Ocak 2012 Cumartesi

0

Facebook sifremi unuttum

  • 21 Ocak 2012 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Hepimizin karsisina böyle bir sorun çikmistir. Bizlere gelen sorular arasinda yer alan facebook sifresini unutmus olan arkadaslara yardimci olmak için bu basligi açtik. Öncelikle panige kapilmamak gerekiyor.
    Yapmamiz gerekenler çok basit ve sizlere yapmaniz gerekni resimli olarak anlatacagim. Facebook sayfaniza gidiniz. Facebook sayfasi için tiklayiniz. Açilan sayfadan SIfremi Unuttum linkine tiklayiniz. Tikladiginiz takdirde su resimdeki gibi bir sayfa açilacaktir.


















    Resim belirtilen yerleri doldurmaniz gerekiyor.  Ben sizler için sadece e-mail adresini girdim ve Arama butonuna tikladim. Önüme su sekilde yeni bir sayfa geldi.














    E-mail hesabini seçtikten sonra kodlari gönder ve hesbaima giris yap linkine tikliyoruz. Daha sonra e-mail adresimizi kontrol ediyoruz. E-mail hesabimiza yeni sifremiz gelmektedir. Sifrenizi yeniden alip facebook hesabiniza girebilirsiniz.
    Yapmaniz gerekenler sadece bu kadardi simdiden yeni sifreniz hayirli olsun!

    0 Responses to “Facebook sifremi unuttum”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!