14 Ocak 2012 Cumartesi

0

Facebook İçin Klavye Kısayolları

  • 14 Ocak 2012 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Facebook kullanicilarinin devamli olarak zorluk çektiklerini bildigim için sizlere bazi kisa yollari göstermek istiyorum. Ben öncelikle Google Chrome internet browseri kullanmaktayim. CChrome kullanmamim sebebi ise hosuma gitmesi ve hizli bir sekilde çalismasidir.
    Facebook kullanirken çok rahat bir sekilde hemen istediginiz sayfaya geçebileceksiniz. Çünkü çok hizli bir sekilde klavye kullanirsiniz. Arti her hangi bir sayfadayken diger sayfaya geçmek bir kaç tik aliyor ve uzun sürmekteydi. Ancak bu sekilde çok hizli ve kolay aoluyor.

    Facebook İçin Klavye Kısayolları

    Alt+1: Facebook anasayfa
    Alt+2: Facebook profil sayfası
    Alt+3: Arkadaşlık istekleri
    Alt+4: Mesajlar
    Alt+5: Bildirimler
    Alt+6: Hesap sayfası
    Alt+7: Gizlilik ayarları
    Alt+8: Facebook sayfası
    Alt+9: Facebook kullanım şartları
    Alt+0: Facebook yardım sayfası
    Alt+?: Facebook arama
    Alt+M: Yeni ileti oluşturma

    Ben Google Chrome kullandigim için sorun olmuyor.

    0 Responses to “Facebook İçin Klavye Kısayolları”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!