10 Ocak 2012 Salı

0

Çocuk Koleksiyonu 2012

  • 10 Ocak 2012 Salı
  • Unknown
  • Share


  • Çocuk Koleksiyonu Benetton 2012
    2012 Benetton Çocuk Koleksiyonu
    Hayatimiza renk katan çocuklarimiz için güzel elbiseleri sizler için bu basligin altina eklemeyi uygun gördüm. Özellikle annelerin bu konuda çok duyarli oldugu düsünüyorum. Bildiginiz gibi her yil öncü firmalarin çikardiklari elbiseleri reklamlarda ve magazalarin raflarini süslüyecek.
    2012 yili çocuklar için çok renkli geçecege benziyor. özellikle kiz çocuklari için Benetton'dan çok özel etekler ilgi odagi olacaktir. Kiz çocuklarinin rengarenk etekleri çok hos duruyor. Sizlere Avrupa'da öne çikan bazi 2011-2012 kis modasindan bazi koleksiyonlari sunmak istiyorum.
    Avrupa'da çikan çocuk kiyafetleri biraz fiyatli oldugunu belirtmek istiyorum. Sizlere gösterdigim en düsük fiyati €24,-'dan baslamaktadir.
    Buyrun 2012 Çocuk Koleksiyonu













    0 Responses to “Çocuk Koleksiyonu 2012”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!