10 Haziran 2011 Cuma

0

Yalan nedir bilmem, ben zulme boyun eğmem, ben chp

  • 10 Haziran 2011 Cuma
  • Unknown
  • Share
  • Son zamanlarda partilerin reklam filminleri gerçekten o kadar çok etkili ben dahi hayran kaliyorum. Ancak futbol takimi tutan gibi parti tutmuyan birisi olmadigim için reklamlari görünce çok sasiriyorum.
    CHP'nin son reklam filmi harika olmus. CHP lideri Kemal Kiliçdaroglu'nun okudugu siirde beni çok etkiledi.
    CHP'nin Gandi'nin okudugu siir gerçekten yürekten insani etkiliyor ve etkisi altina aliyor. Simdi sizlere bu begendigim reklam filmini göstermek istiyorum.

    Sizlerinde begenecegini düsünerek bu reklam filmini göstermek istiyorum. Sevdigim kitalari sizler için ekledim.. Bakalim sizler nasil bulacaksiniz.?
    Kemal Kiliçdaroglu'nun okudugu siir:
    Babam derdi ki bana,
    Yeterki sen dogru dur,
    egriykende belli eder.
    Yalan nedir bilmem ben,
    Zulme bogun egmem ben,
    Onu degil hos görmeyi,
    Insanin gördüm.
    Zorlukla bas etmek,
    Temiz bir yürek gerek adli siir çokm güzel olmus.
    CHP'nin en son reklam filmi izle 

    0 Responses to “Yalan nedir bilmem, ben zulme boyun eğmem, ben chp”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!