23 Haziran 2011 Perşembe

0

Facebookta Anket Nasıl Yapılır ?

  • 23 Haziran 2011 Perşembe
  • Unknown
  • Share
  • Sizlere facebook'u anlatmaya elimden geldigi karar devam ediyorum. Bugün sizlere facebook'ta bir anket yapimini göstermek istiyorum. Bildigimiz gibi facebook dünya'nin en çok kullanicisina sahip bir sosyal paylasim sitesi ve günlük milyonlarca kullaniciya sahiptir.
    Sadece ülkemizde her 5 kisiden 3'ü facebook hesabi var ve devamli kullaniyor. Bilgisayar basindayken facebook sayfalari devamli açik duruyor. Facebook kullanirken anket yapimini ögrenirsek bizlerin ileride anket yapmak istersek hemen hazirliyabiliriz.
    Facebookta Anket Nasıl Yapılır ?
    Facebook hesabina giris yaptik ve yazi yazacagimiz yerin sag tarafindan soru yazan ve üç tane çizgili bölümün üstünü tikliyoruz ve soru soruyoruz. Ayni zamanda siklarida burada ekliyoruz. Hatta isterseniz üyelerinde sik eklemesine izin verebilirsiniz.
    Diger taraftan yapacaginiz anketin basligina url ekliyemezken anket bütün arkadaslariniza gönderilme özelligine sahiptir.
    Sizlerin daha rahat facebook kulanmasi için bu uygulama çok faydali oldugunu düsünüyorum. Facebook artik beklediginizden daha kolay degil mi? Resme baktiginiz zaman hemen hatirliyacaginizi düsündügüm için bu facebook anket resmini yükledim.
    Düsüncelerini ve fikirlerini yorum olarak gönderebilirsiniz. Iyi sürfler diliyorum..
    Facebook anket yapimi

    0 Responses to “Facebookta Anket Nasıl Yapılır ?”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!