13 Haziran 2011 Pazartesi

0

Facebok'ta resimleri gizleme

  • 13 Haziran 2011 Pazartesi
  • Unknown
  • Share
  • Facebook hesabinizdaki resimleri gizlemek için yapilmasi gerekenler. Facebook hesabiniza giris yaptiktan sonra facebook'un gizlilik ayarlarini yeniden düzenlemek gerekiyor.
    Sizlere gizlilik ayarlarini adim adim yapiyoruz.
    1. adim: Gizlilik ayarlarina giriyoruz.Gizlilik ayarlarini seçiyoruz.
    2. adim: Sag kisimdan özellestiri seçiyoruz ve sol kismi açilan yerden en altta bulunan kutucugu tiklayip ayarlari özellestiri tikliyoruz.
    3. adim: Açilan pencereden istedigimiz resimleri, duvar yazilarini ve diger bilgilerimizin gizlenmesini veya gösterilmesini sagliyabiliriz.
    Istedigimiz resimlerimizin veya albümüzünm kimlerin görecegini seçip özellestirebiliyoruz. Bu kisimdan resimlerini gizliyebilirsiniz.
    Asagidaki kismi geldiginiz vakit geri çok kolay olucaktir. facebook resim gizleme, facebook albüm gizleme

    0 Responses to “Facebok'ta resimleri gizleme”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!