18 Haziran 2011 Cumartesi

0

Babalar günü mesajları 2011

  • 18 Haziran 2011 Cumartesi
  • Unknown
  • Share
  • Bugün baba oldugunun hatirlatilmasi, çocuklarin tarafindan ve onlardan ilgi duymak gerçekten güzel bir duygu bu duyguda anlatmak mümkün degildir. Babalar günü olmasiyla birlikte bugün babalar için özel yemekler, giyecekler, hediyeler ve güzel sözler onlara sarf etmek muhakkak bizleri memnun eder.
    Insanin güzel iltifat, söz duymasi kalbindeki sevgiyi arttirdigi gibi kin, nefret duygularinin yok olmasina vesile olur. Güzel söz insanin kalbini feth ettigi gibi insani çömertlestirir. Atalarimizin bir sözü aklima geldi. "Tatli dil yilani deliginden çikarir". Burada unutmamamiz gereken noktayi hemen hatirlatmak istiyorum. Bu güzel davranislari günlük hayatimiza uygulayip aliskanlik haline getirmemiz gerekiyor degil ki sadece birgünlük göstermelik yapmak hiç hos olmuyacagi kanaatindeyim.
    Bu hafta'nin babalar günü olmasiyla anneler güzel yemekler yapiyor, güzel hediyeler alinmis ve pazar günü olmasini bekliyorlar. Avrupa'da ayni sekilde babalar gününü kutluyor. Babaalar günü oldugu için bugün babalarinizi simartabilirsiniz. Onlarinda bir zamanlar çocuk oldugunu, yaramazlik yaptiklarini ve anne-babalarina kendilerini sevdirdiklerini unutmuyalim.
    Babamiza bugün hangi güzel sözü söylesek ki onu mutlu etsek. Iste sizlere bu konuda babal;ar gününde babaniza karsi söylüyebileceginiz en güzel sözleri eklemek istiyorum. Burada en güzel sözleri yazmak ve sizlere ulastirmak sorun en önemlisi sizin babaniza karsi kalbinizi açip gönlünüzden nasil hitap sekli geçiyorsa ve kalbinizdeki güzellikleri babaniza göstermeniz daha eftal olucagini düsünyorum.
    Facebook üzerindede bir çok babalar gününe ait yazi, eser, resim, güzel sözler ve benzeri makaleleri bulmak kolaydir. Gönlünüzdeki o sevgi gülünü yesertmek ve babaniza onu sevdiginizi hissettirmek bence en güzeli çünkü insan sevdigi için herseyi yapmamiz mi? Insan gönlünden bir demet çicek alip onu babasina verse, babasi ne kadar sevinir Allah bilir..
    Yine de sizlere bugüne ait benim güzel gördügüm ve begendigim babalar günü sözlerini sunuyorum.
    Ailemizin yıkılmaz direği babamıza sevgilerimizle.
    Sevgili babacığım gurbet uzak olsa da sevgin o kadar yakın ki bilmelisin ellerinden öperim sevgiler.
    Her zaman yanımda olduğun için teşekkür ederim sevgili babam.
    Evimizin güneşi bir tanesi olan canım babama kucak dolusu sevgi ve saygılarımla
    Tatli Babacigima Sabah Yagan Cig Kadar Saf Aksam Gun Batiminda Ise Ruzgar Kadar ..
    Sen Güçlü Bir çınar Gibisin.. Arkamı Ne Zaman Sana Yaslasam Sanırım Ki Dünyayı Bile Fethedebilirim.. çünkü Bana Hep Güç Verirsin.. Babalar Günün Kutlu Olsun.
    Sizlere biraz olsun bir kaç tane babalar günü mesaji yazdim. Ancak bunlari internetten buldugumu belirtmek istiyorum. Zaten yillardir hep ayni güzel sözleri okuya okuya bir hal oluyoruz. Hep degisik söz bulamiyoruz diye üzüldügümüz veya kizdigimizda oluyor degil mi?
    Annemizi bugün ihmal etmiyelim. Dünya'da anne ve babaya saygiyi sevgiyi ve hürmeti daima kendimize ilke edinelim. Simdiden bütün babalarin babalar gününü cani gönülden kutluyorum ve mutlu, saglikli ve kalbinize göre yasamanizi diliyorum.

    0 Responses to “Babalar günü mesajları 2011”

    Yazar Bilgisi

    Editör: Ercan Çetin ve


    Website: Online Haberler

    E-mail: xmedy

    2000 yilindan bu yana internet üzerinde çalismalar yapmaktayim. Bir kaç tane web sitesi ile ilgeniyorum. Amatör olarak website çalismalarim olmustur. Güncel olaylari sizlere sunarim.. Google iletisim: Ercan Çetin

    Tüm dijital fotoğraf makinesi fırsatları için tıklayın !

    Takip Edin!